Wednesday, 25 May 2011

tunang tunang tunang !

makin nk dekat BFF aku nk tunang makin terasa kehilangan dy .duhh tunang je padahal , bajet nikah je aku nye . woo woo dy la satu satunye kawan yg tersangat rapat dgn aku . mana mana pergi mesti nk DENGAN dy . halaaa kita nk pergi majlis pertunangan awk tp kita kesempitan byk hal dlm masa yg sama tu wak . rugi sgt sgt kalau tak tgk awk tunang . awk pun da tunjukkn kt kite baju tunang awk .warna purple gitu kn!^___^ mesti lawa sgt sgt . awk tu serupa panda , lg la comel hoii! hm kalau saya tak dpt dtg , maafkn ye . awk da jd tunang org . tak boleh gatal gatal dgn kite . haha mcm aku ni lelaki pulak .untungla kn dpt disarung cincin kt jari oleh bakal mak mertua . wahh , terharunye saya! (':  haishh pape pun kita tetap kwn baik ok? saya sayaaaaaaaaaagg sgt kt awk NUR ASLIATHIRAH JEMALI . selamat bertunang .((':






*aku yg tension bila giliran aku pulak nk tunang . haish =='