Friday, 3 June 2011

ADORE HIM

hes a great singer in my heart . hes a noob guy about COVERED his own mistaken . ha kn . da lama pun berhubungan dgn dia cuma dy buat salah yg besar sgt pada aku la . pada dia setakat kecik kecik . sekali kena maki hamun dgn aku , berlama jgk aku takde mood dgn dy . saya dlm hdp mmg pantang org menipu . tahu la nasib dpt apa . tp paling best yg aku pernah dpt dlm hidup aku dia ni la yg terbaikk . dia nyanyikan aku lagu lagu yg dia buat masa harijadi aku . wahh terharu yg amat sgt . setiap kali call je mesti nk nyanyi . dari awal call sampai habis call dy menyanyi . aku dandan la je dengar . telinga pedih dengar dy jerit jerit . mmg tak dinafikan suara dy mmg sedap didengar . harap harap dgn dy ni aku boleh kekal . cuma, JANGAN BUAT KESILAPAN YG PERNAH DIA BUAT SEBELUM NI . mmg takde peluang lagi utk dia kalau buat lagi . aku terima kau balik sbb aku nmpk kau btlbtl nk kn aku . modal kau pujok aku tu la suara kau . haihh terimakasih sudi syg aku seikhlas hati kau walaupun aku tak nmpk byk mana . jgn permainkan aku lagi IBNU FARID KAMARUDDIN . aku mmg gembira dgn kau (: bahagia belum sampai lg :p


*aku doakan kau berjaya dlm dunia nyanyian kau PUNDEK walaupun kau tak dpt masuk mentor . tgu tgu jgk kau buat lagu utk aku <3