Wednesday, 1 February 2012

sayangg

semenjak perkahwinan akk ema , hubungan fyy dengan keluarga kak ema bertambah rapat .  sampai satu masa mama papa panggil masuk bilik buat mesyuarat dengan fyy . baru duduk kt katil , mama tibatiba menangis . aduhh ! fikiran da kenapa mama menangis . segala perbualan kami malam itu menjadikan hidup aku bertambah bahagia sebab mereka sudi jadi mama papa fyy . fyy pun da lama dahagakan kasih sayang seorang mak dan ayah fyy sebab mak fyy da lama meninggalkan fyy  sekarang tinggal ayah fyy dan akk abg  . tp ayah da tk duduk dengan kami adik beradik . ayah tinggal kat kampung . ada masa fyy balik la pontian . tengok keadaan ayah sorang sorang . memang menangis . hidup fyy sekarang pun "pergi kerja balik kerja" . benda yang sama fyy buat hari hari . nak nampak muka akk abg pun mcm tkde kesempatan . fyy jenis suka menyendiri kt rumah . segalanye rahsia kt rumah . mereka langsung tk tahu apa yang fyy nk apa fyy buat kalau da hidup pun "pergi kerja balik kerja" . cuma sekarang yang fyy nak , KASIH SAYANG . fyy takde niat langsung nk rampas kasih sayang mama papa cuma fyy dahagakan kasih sayang semenjak dua tahun lebih mak fyy meninggalkan fyy . alhamdulillah fyy pandai jaga diri  . keluarga mama papa la yang banyak isi kan kebahagiaan fyy dan fyy seronok ada adik adik walaupun dorang lebih besar dari fyy . hehe dari situ fyy dah rasakan tanggungjawab sebagai akk mcmana akk fyy jaga fyy penuh kesabaran dan tak kahwen lagi sampai sekarang untuk jaga fyy . fyy cuba jadi yg terbaik tapi fyy punya perangai ikot kepala sendiri samada beradap atau tak . hmm dari situ fyy cuba belajar hormat orang tua, jaga adik adik apa semua . fyy sekarang masa cuti kerja balik rumah mama . fyy seronok dengan keluarga mama sampai satu tahap fyy cemburu dengan adik adik dapat mama yg sangat baik dan cantik macam ZARINAH HAYAK . cemburu tu sebab dorang dapat kasih sayang . fyy ni?? tumpang kasih sayang je . terima kasih mama papa sudi terima fyy dalam keluarga mama .


papa dan mama . cantik kn mama fyy ? suka tgk dia senyum ((:

ha ni dia keluarga angkat fyy . besarrrr punya (:




*sebab tu fyy sanggup takde boyfriend . mereka ni semua da cukup bahagia untuk fyy (: