Tuesday 14 June 2011

wujudkah aku dalam hidup kau?

sedari dulu lagi aku faham akan siapa kau , bagaimana cara hidup kau dengan hubungan yg kau mahukan . sedari itu juga aku sudah mendalami jiwa kau , memahami diri kau . tak dapat dinafikan dgn peluang kedua yg aku berikan pada kau , aku nmpk perubahan tp kepercayaan aku pada kau bukan berubah sepenuhnya seperti kau berusaha berubah untuk tidal melakukan kesilapan lama . sekarang aku mula faham . kau berubah sekadar katakata , perubahan yang sepatutnya kau lakukan aku tidak nampak . serius tak nampak!semenjak kau mengambil langkah untuk bekerja aku sudah dapat tahu yang kau akan abaikan aku . pada kau , kau tidak lupakan aku, pada aku kau selalu tidak bersama aku walaupan sesaat seperti dulu . mungkin dulu aku tidak rindu kat kau seperti sekarang ini sehinggakan aku menangis satu mala itu mengingatkan kau dan mendegar lagu lagu kau . aku call kau dan katakan "i rindu you farid" "I RINDU YOU" . aku menahan sebak mengatakan kata rindu pada kau tp kau menjawabnye dengan mengatakan i busy la fyy . kau cuba happykan aku tp tak kena masa . aku agak terkilan kata rindu aku kau balas dgn kata mcmtu . takpela aku take it easy . aku menunggu jugak panggilan dari kau yg kau janjikan keesokan harinya . aku sampai tertidur menunggu panggilan dari kau . dari hari itu aku mulai sedar yang aku dilayan seperti tunggul . aku pun tidak faham akan kau . orang lain pun bekerja jugak , bercinta juga tapi ada juga masa walaupun sedikit untuk kekasihnya tp aku sebaliknya . kau orang yang tidak suka berhubung dgn cara bermesej , kau juga jarang topap , tak mengapala aku faham . tp sampai bila kau nak layan aku mcmni ?? jadi tunggol dalam hubungan kau yang sentiasa sunyi , tiada khabar dari kau . aku sunnguh sayangkan kau , sayangkan hubungan kita tapi ada masa aku fikir untuk bagi kau masa sesuaikan diri kau , kerja dan juga aku . aku membuat keputusan untuk berpisah dengan kau seketika untuk kau fikir apa yang sebenarnya berlaku . aku tidak mahu kau fikir akan aku tapi fikir apa yang kau patut buat dan ubahkannya . aku tunggu . aku lepaskan kau seketika ibnu farid kamaruddin . aku terlalu rindukan kau dan nyanyian yang kau selalu nyanyikan untuk aku setiap kali kita berbual .........