Thursday 16 June 2011

cerita dan tragedi hari rabu

bermulanya dari bangun tidur seawal jam 8pagi untuk ke kelas . longoi nye muka malas nk pergi kls pagipagi. sampai kolej hampir jam 10 . dekat bukan rumah aku dgn kolej ? pfft! kelas jam 9 sampai kolej jam 1o . mmg la dekat rumah nye dgn kolej . syukur alhamdulillah tak beratur kenderaan pagipagi . okay sampai kolej , dadak drawing melepek kt depan studio . aku da agak mesti takde kelas. aha mmg betul takde! tukar hari pulak . serius tw nye mcm nk sontot je lecture yg tak reti nk bgtahu awal awal . no class no mood ! bertepek kt room 3 mcm dungu takdak buatpa . petang itu temani GF aku jumpa BF dia . halaa rabu mmg org mcm tahi . penuhi orang dan agas sebab wayang murah . aha sedang berjalan biasa la nmpk kwn kwn FB . tak mampu nk tegor kaw mesej la . apa jenis org siap nk sorok nmpk aku . pfft!best la BF GF aku belanja tgk KL GANGSTER versi nur kasih! pantek kau kecik . best kn nur kasih kau . haaha sementara tunggu wayang nk mula kami lepak level 7 kt wyg . bdk bdk jb ke yg rajin lpk city square depa tahu la kt mana tu . haihh kebetulan aku nk keluar masuh level 7 tu ada mamat ni muncul keluar dari pintu tu. mcm la knl kn . yes! kenal sangat! dulu dy BFF aku yg aku blogged pasal dy . sekarang maaf katakan kau bukan lagi BFF aku . aku pn tk tahu kenapa kau da tak layan aku da tak tegor aku . aku text kau "nice kemeja biru" . dulu text beria kata nk jumpa bagai  . da depan mata buat bodoh . reply text pun tidak. seriusly FUCKED UP! okay da jam 7 ! wayang mula . cerita pn mula la . belum apa apa aku da gelak . boleh tahan teruk gelak aku dlm wyg siap ada orang sound gelak aku mcm gila selepas cerita itu habis. tgk tgk budak kolej bederet kt sit belakang aku . hahah aku da naik pinau gelak sampai jalan da melewey . haha "woi lu panggil wa kambing tadi kn" . whoops! terkejut aku MAKCIK awet muda ni sound sorang budak . haha siap kunyah popkong baling baling kt budak tu . kami yg kt dalam wayang ni da blur apa masalah perempuan ni . yg budak laki ni pn naik sama nk gadoh dlm tu . haha tak boleh bla pengaruh KL GANGSTER kuat betul lepas tengok cerita tu. haih aku keluar wayang da bedekak mcm takde suara da . KAK LONG GANGSTER JB ada jgk kt jb ni ha wey . da tua tua bangka bajet nk gadoh dgn bdk bdk . padahal bdk tu cakap lepas tgk cerita tu bukan untuk ckp kt KAK LONG GANGSTER JB ni. haih kan da dipesan JANGAN TIRU AKSI INI . pertama kalinya aku tengok filem ada kesan kt penonton siap nk gadoh .