Thursday 18 August 2011

hadiah dari boss (:

selepas buka , mcm biasa bukak kedai . mesti onthetime boss aku naik . kelam kabot aku bukak kedai . haha dandan je buang sampah padahal mmg mls nk bukak kedai awal (: SORRY MISS YURN LEE . masuk kedai buat buat la ada kerja . kemas bagai .hahaha 15 minit kemudian , boss kata " fyy , i ada  hadiah untuk you tp you kena kemas rail baju tu " . aku mcm kenal kotak kecik pink tu . hahaa aku tahu da hadiah apa . aku pn buat la kerja , bajet excited . teliti buat kerja . SIAP ! pergi kt boss . haahha boss da terbukak kotak kecik kaler pink tu . haaaa !! 
ini la dia hadia nya . DOMO CUPCAKE ! tp yg elmo aku tk pandang :p haihh happy sangat kawan ni ha . berlari pergi kt kedai akk sebelah tunjuk kn domo cupcakes ni  . wee !! sangat happy . melonjak lonjak aku tw dpt ini . korang nk tahu tk ? DOMO cupcakes aku haritu aku letak dlm peti ais , lesap esoknye aku tgk . aku tgk da ada kt tong sampah ! menangis aku kut DOMO AKU DA MATI kena makan dik AHMAD SAIFUL abg aku .!! GRR lpstu buat buat tanya tu cupcakes tk sdp la dik . aduuu pnsnyee dengar . tkpe . ini rezeki aku utk dptkn DOMO aku balik . THX SO MUCH to my sweetness BOSS .

*sampai rumah terus pesan kt abg "kau jgn mkn DOMO aku lg . tu kak yurn hadiahkn kt aku !!!