Monday 26 September 2011

sekali lagi

seronok rasanya bila berjumpa dengan seseorang yang detik di hati ni suka kn dia jgk . ini mungkin pertama kali berlaku dlm hidup aku . mungkin aku tk sedar yg pertemuan secara tk sengaja sebanyak tiga kali di bandar sewaktu aku nk ke kerja ini berikatan hubungan pasangan akhirnya . ((: di laman FACEBOOK dia da lama ada dalam list kawan aku cuma aku ni mmg tk layan IM bagai . tah asyaner aku boleh nk balas IM  dia mlm tu , aku bukak profile dia . WAH ! BUDAK NI YG AKU TERSEREMPAK TU LA ! senyum akk ha dpt jumpa dia balik walaupun tk knl . haha jumpa semula keesokan nye . tah asyaner boleh rapat dgn dia . aku tk teruja sgt kalau dia ni akn jadi kekasih aku . cuma aku happy dpt kenal dgn dia .(: * sorry (keadaan tk stabil blogging pasal ni) ........... mmg manis bila dapat org yg kita sayang teman balik walaupun hantar kt bustop . mmg aku hargai apa dia buat . dia mmg suka buat kejutan (: tiba tiba ada depan kedai aku , tiba tiba jalan sebelah aku bila aku turun dari bas kt bustop . seronok sgt bila bergurau dgn dia walaupun cara kami kasar itu la yg aku membuatkan kenangan yg kuat sebab gelak tawa yg tk henti (: selepas beberapa hari declaired , semua tu mcm hilang . yg datang nye pertengkaran . aku pn tk tahu kenapa aku selalu marah dia , pk yg bukan bukan , aku sedar apa aku buat tp aku pelik kenapa diri aku lain sgt berhubungan dgn dia . aku tk suka marah tp lain jadinya . kesian aku tgk dia asik kena marah dgn aku . sumpah aku tk fhm kenapa aku mcmtu . sejak sejak ni kami terlalu sgt bertengkar . aku pn da naik penat marah dia je . cuma aku fikir nk berubah jd cool. tersangat tk boleh ! aku tk fhm! tgk muka dia je nk gadoh , bila dia da tkde depan mata , rindu yg amat . aku berusaha untuk mengalah . cuba untuk mengambil hati dia balik . tp hati aku kuat menyatakan aku tiada jodoh untuk dia . banyak kenangan manis dari pahit aku dgn dia .paling manis marhaban di rumah dia . aku dtg tk bgtahu dia , pergi beli barang barang masak , jln jln naik motor , mungkin itu kenangan biasa pada korg kn . pada aku itu paling manis setelah berapa lama aku tk merasa itu semua . melihat keluarga dia yg happy .aku tumpang gembira sbb aku tkde keluarga yg sehappy dia . mungkin apa yg berlaku sekarang ini ada hikmahnye . aku harungi dgn tabah . jodoh tk kemana .(:


*wishlist aku dgn dia .
- aku nk belanja dia baskin robin pada harijadi dia.
-makan nasi penyek berdua hari hari.
aku suka ikat rambot dia tocang dua mcm BOO MONSTER INC (: