Friday 12 August 2011

setia

assalamualaikum kawan . pertama sekali fyy nk mengatakan yg fy sgt sgt da lama tk updated blog sebab ada peristiwa pn tk berapa nk seronok utk dikongsikan . tp ni buat buat je la updated sebab da lama sgt tk updated . ini cerita aku dengan dia . aku pelik dan tk fhm kenapa aku sangat melekat untuk dia sedangkan putus bersatu da lali da tp aku boleh melekat dgn dia . kenapa ek? nk kata aku baik ? tk sangat . mungkin aku da mula sedar dan da bersedia untuk "hanya dia dan aku" bersama . dgn dia tk lama mana pn tp semenjak aku kerja dan sebelum kerja aku nk ada hati kt lelaki lain pn bapak sombong . seriusly "aku mmg sombong dengan orang" sbb aku tknk peramah sangat .cukup aku peramah dgn org yg mmg patut aku ramah . mulanya kerja , HANDPHONE mmg aku da tk pegang , topap lg la malas sbb tkde apa nk buat dgn HANDPHONE . setakat pasang lagu bukak kt kedai itu je la hari hari . cerita aku dgn dia mana? haha tkde pn sebenarnya . cuma yg aku boleh kata , aku pelik kenapa aku tk pandang lelaki lain sedangkan DIA ni jauh dari pandangan mata tp aku setia bagai . mungkin jodoh aku dengan DIA . hahaha tp dok gedik kata tkde BF ! ada ke tkde itu aku tk tahu tp yg aku tahu aku setia dgn DIA siap dia kata nk sgt IKAT aku . "saya da sedia jadi BAPAK ! " ayat ni la yg aku terkejut dengar bila dia berbual dgn akk angkat aku . AMBOI ! gatai betul bijik kau ye . hm raya ni pn aku da plan dengan dia tema KELABU . pssst . sistem barter menjadi ni . rancangnya aku belikan dia belaju melayu cekak musang dan dia belikan aku baju kurung tp aku nk DUA . hahah lantak dia la kn . setahun sekali pn eblum tentu aku dpt raya dengan TELOR . insyallah tahun ni ada rezeki aku beraya dengan dia untuk kali pertamanya dlm hidup aku beraya dengan tersayang . bila aku cakap " sayang sayang , loveyouuuuuu " baju kurung nk DUA dgn kasut TOMS . hahaha aku da detected hati aku memang untuk DIA ..