Thursday 16 June 2011

jangan tinggalkan aku ..

sejak dua tiga hari ni aku tidur tak tenang . selalu terjaga pagi pagi buta . aku selalu fikirkan DIA . aku tak dapat kawal perasaan aku . aku text dia yg bukan bukan minta putus la apa la . tp sebenarnya aku sunyi DIA tak contact . aku tahu DIA sibuk bekerja tp aku btl btl sunyi sangat . da lama tak dengar DIA gelak, DIA buat lawak, DIA main gitar , menyanyi , lagu lagu semua best . aku sampai naik hafal dengar lagu lagu DIA. tp skrg semua tu da takde ): aku jadi murung sejak kebelakangan ni . sampai tak cukup tidur , jatuh sakit fikirkan DIA , risaukan DIA . dua hari ni aku tak berhenti menangis sampai da tak boleh bukak mata ni bengkak menangis rindukan DIA. semalam mmg aku terkejut bila DIA cakap DIA akan MATI . aku sentap la bila DIA cakap mcmtu . DIA pun bgtahu aku yg DIA mengalami sakit . HATI ROSAK DAN BENGKAK . aku tak tahu serius mana sakit DIA tp aku sangat risau . aku tak dpt tidur semalaman risaukan DIA . sekarang berbual takde lagi gelak tawa hanya titisan air mata bila berbual dgn DIA . suara DIA semakin lesu , buat aku lg bimbang akan DIA . aku hanya mampu berdoa untuk kesihatan DIA dan aku taknak kehilangan DIA ... cepat cepat sembuh sayangg (':